דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב שולחן לחג הפסח 

מאת    [ 08/03/2010 ]

מילים במאמר: 568   [ נצפה 4269 פעמים ]

חג הפסח מתקרב ואיתו עידן מתנות לפסח יפות, ארוחות משפחתיות טעימות ומרשימות, המעוררות  את הרצון העז לחגוג את החגים כמו שתמיד רצינו – עם מפות שולחן מרהיבות ושאר גאדגטים ואביזרי עיצוב שולחן נלווים, היוצרים אווירה קסומה של חג.

אין כמו מראה של שולחן חג או שולחן לאירוע חגיגי כלשהו, הערוך באלגנטיות וביופי. שולחן כזה מזמין לחגיגת טעמים עשירה שהאורחים לא ישכחו במהרה. כמובן שיש גם מתנות לחג כמו מתנות לפסח שתמיד כיף לתת ולקבל, בעיקר כשמדובר במתנות מקוריות ושימושיות, מתנות יפות שמשאירות טעם של חג בכל ימות השנה.

 

ישנן בארץ רשתות רבות וחנויות המתמחות באופנה, עיצוב שולחן, עיצוב בתים פרטיים וישנן אתרי אינטרנט רבים המתמחים באביזרי עיצוב שולחן, מתנות לפסח, מתנות מקוריות כמו שעוני קיר, פמוטים מכסף ועוד. חנויות אלה, בין אם הן בעולם האמיתי ובין אם הן מקוונות – אתרי אינטרנט, הן ללא ספק חגיגה לעיניים. הקהל הישראלי יכול להיות גאה היום בכך שהוא זוכה לקבל מוצרים באיכות בינלאומית ולמצוא אביזרי עיצוב שולחן או מתנות לפסח המשלבים יופי עם עיצוב אירועים מודרני ואיכות ללא פשרות. לא חסר בארץ חברות המקפידות לייצר מוצרים פרקטיים שכולנו זקוקים להם מבלי לוותר על המראה והעיצוב. אז למי שחשובה ארוחת החג, וזה כולל הרבה מאוד אנשים בארצנו, תעשו לכם טובה ותבחרו השנה פריטים מיוחדים עבור עיצוב שולחן חג ושוטטו ברשת כדי למצוא מתנות לפסח מקוריות ואישיות. עם פריטים מיוחדים החגיגה ואווירת החג יהיו מושלמים.

 

עיצוב שולחן באמצעות כלים מיוחדים - רעיונות

אפשרות מקורית לנוסעים לחו"ל: טוני אלפסטרום הפיני ובראיין קיני האירי נפגשו במהלך לימודיהם בחוג לאמנות ועיצוב בהלסינקי. מפגש זה הוליד חברה המייצרת מוצרים ייחודיים של עיצוב שולחן . לאחר שהשניים ביקרו ביריד שנתי שנערך בפרנקפורט והתאכזבו מהמלאי הדל של מוצרים לעיצוב שולחן, הם החליטו "להרים את הכפפה" ולייצר בעצמם פריטים מיוחדים לעיצוב שולחן. בשנת 1999 נוסדה חברת "טונפיסק דיזיין" לעיצוב כלי שולחן כאשר העיקרון המוביל של כלי שולחן אלה הוא פונקציונאליות ולא רק עיצוב. הסדרה "וורם" (חמים) כוללת מגשים, ספסלים וקנקנים בגדלים שונים, עשויים קרמיקה, עץ ושעם.

הרעיון שעומד מאחורי המוצרים הוא שמירה על טמפרטורת המשקה החם בקנקן ובכוס עם אפשרות אחיזה ללא סכנת כווייה (דרך אגב ניתן לייצר כלים מיוחדים כאלה גם בטכניקות של אמנות זכוכית בסגנון ויטראז' או פיוזינג שעליהם נדבר בהמשך). סדרה זאת נמכרת בחנות מוזיאון העיצוב "מומה" בניו יורק.

 

אפשרויות נוספות: כלים של עיצוב שולחן המיוצרים מזכוכית בטכניקות חיתוך וחימום שונות, גם הן יכולות להיות שילוב של פונקציונאליות ועיצוב. אם תיקחו לדוגמא כלים המיוצרים בטכניקת ויטראז' (קולאז' זכוכיות של צורות מופשטות או קונקרטיות) גם כאן תוכלו למצוא כלים מדהימים ביופיים התורמים רבות לנושא עיצוב שולחן. כלים המשלבים טכניקות ייצור כמו ויטראז', כוללים צירופים של חלקי זכוכית חתוכים המורכבים ליצירת אמנות אחת שלמה. לא מעט בתים, אימצו בשנים האחרונות את סגנון העיצוב של ויטראז' כתוצאה מהייחודיות של מוצרים אלה, מיופיים ומהעובדה כי הם משדרים סגנון של קתדרלות גותיות אירופאיות ובאופן כללי, מזכירים את הסגנון של פעם. והרי אין כמו נוסטלגיה...

 

צוות כותבי מאמרים בתחום של בריאות , עיצוב וטיפוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב